6 mintys apie „Red Dead Redemption 2“ po pirmosios dienos kompiuteryje

(Vaizdo kreditas: „Rockstar Games“)

Red Dead Redemption 2 yra geriausias kada nors sukurtas vakarietiškas vaizdo žaidimas. Išmeskime tai iš kelio. Tai ne paslaptis: konsolėse šis dalykas jau beveik metus. Aš jį pažaidžiau ir man patiko jo niūri istorija apie meilų niurzglį Artūrą Morganą, desperatiškai besilaikančią bendruomenės ir asmeninių vertybių, kylančią priešais ankstyvąjį Amerikos imperializmą. Aš juokiausi, ašarojau, kasiau arklio šūdą.

Nors daugiau apie tai vėliau. Norėdami pradėti mūsų didelę apžvalgą, šiandien svarbiausias klausimas yra tai, ar kompiuterio prievadas yra geras. Grafikos parinktys, optimizavimas, kompiuterio funkcijos - jei ji neveikia gerai arba neleidžia mums jaustis tinkamai, tada kokia prasmė?

Iki šiol žaidžiau apie penkias „Red Dead Redemption 2“ valandas, maždaug pusę istorijos režimo ir pusę „Red Dead Online“, ir prieš paskelbdamas galutinį sprendimą turėsiu praleisti daug daugiau laiko. Ankstyvas žodis? Tai gerai. „Rockstar“ kompiuterio prievadas vizualiai stulbinantis, tačiau dėl to daugelis kompiuterių privers verkti.

Yra daugybė grafinių ir valdymo parinkčių, tačiau tai yra šaltinis

Pirmiausia: ačiū Dievui, galime pakeisti klaviatūros valdiklius. CTRL kaip numatytasis arklio stabdys turėjo būti kažkokia klaida. Jokių problemų, pakartota. Nepriklausomos kameros, skirtos žirgams ir žmonėms, yra malonios, ypač todėl, kad vairuoti arklį su fotoaparatu man yra didelis „ne“. Taip pat yra pirmojo asmens fotoaparato FOV slankiklis, todėl jums nereikia vaidinti kaubojaus, žvelgiančio per kartoninį vamzdelį.

Kalbant apie našumą, „Red Dead 2“ yra vienas gražiausių žaidimų, kuriuos aš kada nors žaidžiau, tačiau už didelę kainą. Dėl to mano GTX 2080 ir i9-9900k yra šiek tiek nepatogūs. Gana nauja aparatūra net nėra garantija, kad „Red Dead 2“ veiks nepriekaištingai. Turėdamas 16 pagrindinių grafinių nustatymų, slankiklį su 21 išankstiniu nustatymu, suderintu su jūsų aparatine įranga, ir daug daugiau parinkčių, esančių po langeliu „Išplėstinė“, parinkčių apimtis garantuoja daug našumo kintamumo, ypač jei nesate tikri, nuo ko pradėti ar ką įjungti arba išjungti.

(Vaizdo kreditas: „Rockstar Games“)

„Red Dead 2“ yra daugybė parinkčių, skirtų didesniam atvaizdavimo atstumui ir detalėms, kartu su daugybe aparatūros reikalaujančių papildomo apdorojimo efektų, tokių kaip tūrinis apšvietimas ir MSAA, todėl nenuostabu, kad viską metant į ultra, bus varginama dauguma kompiuterių. Norint rasti toleruojamą kadrų dažnį, beveik reikia smulkmenų. Bet ar tai blogai optimizuotas žaidimas, ar lūkesčiai dėl galimybės žaisti itin nerealūs?

Vyresnysis aparatūros redaktorius Jarredas Waltonas sakė: „Kai kurie iš abiejų. Panašu, kad pradiniai „vidutinės“ grafikos nustatymai yra lygiaverčiai GTA5, kai viskas (įskaitant pažangią grafiką) yra maksimaliai išnaudota. Vaizdo ištikimybės skirtumas tarp vidutinio ir aukšto nėra toks didelis, o tarp aukšto ir itin didelio dar mažesnis “.

Mano kompiuteris, kuris yra gana sultingas, „Red Dead 2“ gana gerai tvarko 2560 x 1440 formatu, beveik viskas ultra nustatymuose 60–90 kadrų per sekundę, priklausomai nuo scenos. Aš linkęs gauti mažesnius kadrus mažose scenose arba vietose, kuriose yra daugiau simbolių ir ilgesni brėžiniai, kur daugiau oro efektų. Jei lyja lietus ar upė verčia miglą snieguotose kalvose, rėmai šiek tiek nusileidžia - tas prakeiktas tūrinis apšvietimas. Aš vis dar vartau jungiklius ir žaidžiu su grafikos nustatymais, norėdamas išsiaiškinti, kas jį išlaikys maždaug 90 kadrų per sekundę, neaukodamas per daug gražių. Nemanau, kad bus taip sunku.

Visuotinis apšvietimas, apšvietimas, šešėliai, MSAA - visa tai yra našumas, ir pamačiau, kad sumažėjus keletui kadrų dažnis labai padidėja. Ir kaip sakė Jarredas, žaidimas vis dar puikiai atrodo vidutinės pakopos grafikos nustatymuose, ir aš negaliu lengvai pastebėti skirtumų viršutinėje stratosferoje tarp „high“ ir „ultra“.

Jarredas šiuo metu rengia išsamesnę našumo analizę, todėl sėdėkite ramiai, jei tikrai nerimaujate, kokio pasirodymo turėtumėte tikėtis iš „Red Dead 2“.

Noriu visa tai suvaidinti pirmuoju asmeniu

(Vaizdo kreditas: „Rockstar Games“)

„Mouselook“ iš esmės daro RDR2 geresniu kaubojų žaidimu. Mano PS4 žaidimas buvo praleistas naudojant vangius vairasvirtės valdiklius, todėl pirmojo asmens rodinys tapo nesuvaidinama naujiena. Priversti Artūrą atrodyti vienaip ar kitaip buvo kažkas panašaus į telefoninį žaidimą tarp mano rankų ir jo, vaidinant kauboją su kartoninio vamzdžio FOV amžiną girtumo būseną.

Pelės tikslas yra sklandus ir reaguojantis, natūralių refleksų kanalas ir idealus virtualus ginklo veterano rankos pratęsimas. Jei sėdžiu ant arklio, besiplečiančio per kalno šoną su banditais ant užpakalio, kai apsisukau ir spardau galvą, tarp manęs ir mano refleksų nėra nieko, jokių vangių vairasvirtės valdiklių ar pernelyg didelio automatinio tikslas (nors jūs galite tai tęsti, jei norite, be jokio sprendimo) - tai aš nušoviau vaikiną ir nusiunčiau jį į slėnį. Aš, kaubojus. Viską dariau pati. Ačiū, pelės tikslas.

Atrodo taip gražiai, kad negaliu nustoti fotografuoti

„Red Dead Redemption 2“ gali būti vienas gražiausių žaidimų, kuriuos aš kada nors žaidžiau, suspaudęs didžiulius ir įvairius Jungtinių Valstijų kraštovaizdžius į tokią palyginti mažą erdvę, neprarasdamas masto jausmo, tiek masyvių vaizdų, tiek smulkiausių detalių. Žemėlapis juda iš pietryčių pelkių į Didžiąją lygumą ir į Uolinius kalnus natūraliai progresuojant geografijai ir spalvoms.

(Vaizdo kreditas: „Rockstar Games“)

Nuotraukų režimu taip pat lengva įvertinti. Bakstelėjus F6 atsiranda fotografavimo funkcijų rinkinys, įskaitant galimybę laisvai judinti fotoaparatą, keisti židinio nuotolį, spalvą, ekspoziciją ir dar daugiau. Pirmą valandą sustojau bent 10 kartų fotografuoti. Jie ne visi prižiūrėtojai, tačiau tai bus puikus būdas prisiminti mano antrąjį turą po senuosius „Red Dead 2“ vakarus.

Tai geriausia „Rockstar“ istorija ...

Artūras. Mano vyras.

Artūras. Mano vyras.(Vaizdo kreditas: „Rockstar Games“)

„Red Dead Redemption 2“ seka mirštančių laukinių vakarų dienas, sekant kultūrinį perėjimą nuo mirties baimės gamtos rankose iki valdžios baimės, kai JAV vyriausybė gilinasi į pasaulį. socialiniai nepilnamečiai-netobula, bet ištikima, mylinti ir save išlaikanti bendruomenė-industrializacija ir kapitalizmas sumažino žmonių vertę kaip išteklius. Vietiniai amerikiečiai buvo išvaryti iš lygumų, kad sukurtų kelią „civilizacijai“ ir komercijai. Miškai nugriauti dėl medienos, kalvos apverstos dėl anglies, o Morgano išrinktoji šeima yra sugauta viso to viduryje, priversta bėgti, asimiliuoti ar atsakyti smurtiniu protestu. Jie daro visus tris.

Tai gana rimta drama ir tikrai labai ilga.

„Red Dead 2“ reaguoja su „Fuck the Police“ požiūriu, kurį paprastai nualina satyra GTA serijoje. Čia policininkai čiulpia daug, ir jūs galite mirtinai sužeisti daugelį jų, o pasaulis nėra nuspalvintas kaip pokštas. „Rockstar“ traktuoja savo senuosius vakarus su tikroviškumo jausmu, labiau linkęs į ryškią, bet grandiozinę istorinę Deadwoodo fantastiką, o ne į spageti vesterną.

Tai gana rimta drama ir tikrai labai ilga, graži lėto degimo istorija, kuriai pirmenybė teikiama charakterio ugdymui, o ne nenutrūkstamam veiksmui. Pagalvokite apie tai kaip apie šešis aukštos kokybės kabelinės televizijos laidos sezonus, o ne apie vieną išpūstą lanką. Veikėjai ateina ir eina tarp skirtingų veiksmų, jų siužetinės linijos atauga ir išeina, laikas bėga ir pasaulis keičiasi, kai juda įstatymai. Artūras yra inkaras ir galiausiai tai yra jo istorija. Ir tai skaudina širdį. Apkabink savo draugus.

... Tačiau „Rockstar“ misijos dizainas nepasikeitė

Tvirtas „Red Dead 2“ misijos dizainas atvirą pasaulį naudoja tik kaip sceną toms pačioms misijoms, kurias žaidėme „Rockstar“ žaidimuose nuo „Grand Theft Auto 3“. Eikite į žemėlapio žymeklį, važiuokite ir kalbėkite su kuo nors kitu žemėlapio žymekliu, šaudyti į žmones, vytis ką nors ir važiuoti prie galutinio žemėlapio žymeklio, kalbėtis iki galo. Bet koks klaidingas misijos plano ribose reiškia bandymą dar kartą. Nepasirinkite nuorodos, neperspėkite sargybinio, nesugalvokite savo problemos sprendimo - nekreipkite dėmesio į didžiulę, spalvingą smėlio dėžę arba bandykite dar kartą.

Šis elnias jums yra vienintelis elnias. Joks kitas elnias to nepadarys.

Šis elnias jums yra vienintelis elnias. Joks kitas elnias to nepadarys.(Vaizdo kreditas: „Rockstar Games“)

Dizainas neturi nieko, kas paskatintų žaidėjus tyrinėti pasaulį savo nuojauta, tapti žolininku ar sutrikusiu kalnų žmogumi ar bet kuo kitu, išskyrus istorijos misiją Arthurą Morganą. Antrojo turo per kampaniją metu aš einu per veiksmų sekas, didžioji dalis įtampos dingo, nes tiksliai žinau, ką „Rockstar“ nori, kad aš daryčiau ir kokia plona yra agentūros iliuzija. Aš žinau, kad jei ankstyvoje medžioklės misijoje klausiu ieškoti riebesnio elnio, o ne laikysiuosi tų dviejų, kurie man puikiai tinka, tai yra nesėkminga būsena. Jei bandysiu platų šoną, kai susidursiu su „Driscoll“ gauja, o ne laukiu, kol žaidimas suteiks man galimybę žaisti gynyboje ar puolime, tai nesėkminga būsena.

Man nereikia, kad kiekviena misija būtų didelis smėlio dėžės eksperimentas - kai kurios griežčiausiai aprašytos misijos taip pat yra įsimintiniausios - aš tiesiog noriu šiek tiek daugiau judėjimo, kad galėčiau iš tikrųjų suvaidinti išradingą ginkluotoją.

Aš labai tikiuosi „Red Dead Online“

Tai pirmoji diena ir aš tik kelias valandas įžengiu į įžangines „Red Dead Online“ misijas, bet man labai įdomu sužinoti, kaip sekasi kompiuteriui. Tai gali būti žavinga vaidmenų žaidimo smėlio dėžė arba nevykęs, neteisėtas įsilaužėlių prieglobstis. Aš dar neturėjau jokios pastebimos patirties laukinėje gamtoje, dažniausiai baigiau misijas ir puolau gaujų slėptuves, kad galėčiau šiek tiek užsidirbti, tačiau Chrisas Livingstonas - laimingas vaikinas - buvo apimtas ir žiauriai nužudytas vidury gatvės per pirmąją valandą.

PC žaidėjas Andy Kelly myli „Red Dead Online“, lygindamas jį su „šlovės dienomis“. Jis sako, kad nemokama tarptinklinio ryšio režimas yra ta vieta, kur atverti baro duris, kad galėtum smūgiuoti ir pradėti muštynes, yra labiau jaudinantis nei bet koks nustatytas žaidimo režimas. Žinoma, improvizuotas smurtas visada yra įdomus, nors mažos žmonijos akimirkos iš tikrųjų apibūdina „Red Dead Online“.

Štai puikus anekdotas iš Andy:

Vieno užsiėmimo metu aš susitikau su nedideliu medžiotojų būriu šiaurėje, Grizzlies, ir mes apsisaugojome nuo pūgos prie laužo, virėme kavą, kepėme mėsą ir kalbėjome apie savo patirtį su žvėrimi. Tai buvo nuostabi, žmogiška akimirka, ir man patinka, kad tai buvo visiškai neplanuota. Aš tiesiog atsitiktinai susidūriau su šiais bendrakeleiviais, pats medžiodamas. Tiesa, dauguma mano bendravimo žaidime iki šiol buvo smurtiniai, tačiau tai tik daro šiuos žmonijos žvilgsnius ypatingesnius.

Aš

Aš vaidinu blogą „Al Swearengen“ apsimetėlį.(Vaizdo kreditas: „Rockstar Games“)

Aš linkęs manyti, kad kompiuterių žaidėjai padarys geriausią ir blogiausią „Red Dead Online“, jei jo brolis ir sesuo „GTA Online“ turės ką veikti. Tikiuosi, kad įsilaužėliai liūdės pačiais siurrealistiškiausiais ir labiausiai varginančiais būdais, kaip ir tikiuosi, kad vaidmenų bendruomenė įsikurs senuosiuose vakaruose, skleisdama begalinį linksmų improvizuotų istorijų srautą.

Mano pradinis 60 valandų PS4 žaidimo ciklas tik nubraukė tai, ką galima pamatyti ir nuveikti „Red Dead Redemption 2“. „Red Dead Online“ tik padidina galimybes. Mes žinome, kad tai puikus žaidimas, bet tiksliai nežinome, kiek geriau viskas pasirodys asmeniniame kompiuteryje, todėl man reikės dar kurį laiką įsigilinti.Tikėkitės mūsų paskutinės „Red Dead Redemption 2“ apžvalgos kažkada kitą savaitę.